Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam omogućila što bolje iskustvo. Kliknite ovdje da saznate više o podešavanjima kolačića.
Prihvaćam

Dostava

Robu koju ste naručili dostavit ćemo na Vašu adresu u pravilu u roku od 3 radna dana od zaprimanja narudžbe, odnosno nakon uplate (uplata na žiro-račun ili odobrenja autorizacije kreditne kartice).

Subote i nedjelje ne ulaze u rok dostave. Dostava se vrši od ponedjeljka do petka. Ukoliko se dostava vrši na otoke, rok dostave ovisi i o rasporedu trajektnih linija.

Proizvodi se šalju dostavljačkom kućom Overseas Express na području cijele Republike Hrvatske, izuzev otoka za koje dostava nije moguća: Drvenik Veli, Dugi otok, Ilovik, Ist, Kaprije, Koločep, Lastovo, Lopud, Mljet, Molat, Olib, Premuda, Prvić, Rava, Sali, Sestrunj, Silba, Susak, Šipan, Šolta, Unije, Veli Iž, Zlarin, Žirje.

Paletna dostava vangabaritnih pošiljaka moguća je samo za kopneni dio Hrvatske te na otoke s cestovnom vezom (Krk, Murter , Pag i Vir).


TROŠKOVI DOSTAVE

Za narudžbe do 300,00 kn i težine do 30 kg, trošak dostave se naplaćuje u iznosu od 25,00 kn.

Za proizvode teže od 30 kg, neovisno ocijeni, dostava se naplaćuje u iznosu od 250,00 kn.

Za narudžbe iznad 300,00 kn, dostava je besplatna (osim ako se ne radi o vangabaritnoj pošiljci).

Trošak dostave se plaća istovremeno kad i proizvod/roba, bez obzira radi li se o plaćanju karticama ili pouzećem (gotovinom).

Ukoliko niste kod kuće u vremenu kad dođe dostavljač, dostavljač će ostaviti obavijest sa besplatnim brojem telefona i brojem pošiljke kako biste se dogovorili oko novog termina dostave.

Račun uradi-sam.hr za kupljeni proizvod se nalazi u originalnom pakiranju.

Za sve naručene proizvode provjerit ćemo jesu li na raspolaganju. Ukoliko jesu, bit će isporučeni sukladno očekivanom roku isporuke. Ako prizvod nije trenutačno na raspolaganju, bit ćete obavješteni od strane naše korisničke službe. Ponuda i cijene na našoj web stranici ažuriraju se svakodnevno. Mogućnost greške, nažalost, ne možemo isključiti. Ali ukoliko do iste dođe, bit ćete kontaktirani u najkraćem mogućem roku i dobiti informaciju o nastaloj grešci. U suprotnom, naručene proizvode ćete dobiti na svojoj adresi sukladno rokovima isporuke.


Napomena:

Ukoliko ste zaprimili paket koji je oštećen potrebno je bez odgode kontaktirati službu za korisnike putem e-maila na korisnickasluzba@uradi24.hr ili na broj 091/3405707, od ponedjeljka do petka 08:00-16:00 sati. Služba za korisnike će vam objasniti što je u ovom slučaju potrebno napraviti i kako postupati u ovom slučaju kako biste se maksimalno zaštitili te kako bi Vaša reklamacija bila uvažena.

Potrebno je učiniti sljedeće:

- kontaktirati Službu za korisnike i navesti broj pošiljke koji se nalazi na naljepnici na paketu.

- sačuvati paket i cjelokupnu ambalažu


Savjetujemo da:

- ne mijenjate sadržaj paketa kako bi se moglo utvrditi stvarno stanje sadržaja paketa

- ne koristite ništa što se nalazilo u paketu jer se smatra da ste korištenjem sadržaja priznali njegovu ispravnost te da je šteta nastala kod Vas, a ne tijekom isporuke

- ne vraćajte paket pošiljatelju uradi-sam.hr prije nego li ste to dogovorili


OSOBNO PREUZIMANJE

Ukoliko ste odabrali opciju osobno preuzimanje, o dostupnosti artikla i vremenu preuzimanja ćemo Vas obavijestiti putem e-maila ostavljenog kod kreiranja narudžbe.

Od datuma kada je proizvod dostupan za preuzimanje, rezervacija vrijedi 3 radna dana trgovine u kojoj preuzimate.

Za preuzimanje robe, molimo predočite narudžbu ili račun ako ste robu unaprijed platili putem webshopa.